Συντονιστές/Συντονίστριες (School Coordinators)

 

1. Ορισμός Σχολικού Συντονιστή (School Coordinator)

Κάντε κλικ εδώ για να συμπληρώσετε τα στοιχεία (Προθεσμία: 20.12.2021)

 

2. Αποκλεισμός ημερομηνιών για διεξαγωγή της έρευνας (Test Dates Exclussions)

Κάντε κλικ εδώ για να αναφέρετε τις ημερομηνίες (Προθεσμία: 28.1.2022)

 

3. Υποβολή Εντύπου Εμπιστευτικότητας (Confidentiality Agreement Submission)

Κάντε κλικ εδώ για να υποβάλετε το έντυπο (Προθεσμία: 9.2.2022)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Χρειάζεστε έναν λογαριασμό Google (Gmail) για να μπορέσετε να συμπληρώσετε το έντυπο. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν επιθυμείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά το Έντυπο Εμπιστευτικότητας, κατεβάστε το από εδώ, συμπληρώστε το, φωτογραφήστε το και επισυνάψετέ το σε email που θα στείλετε στο ΚΕΕΑ (timss@cyearn.pi.ac.cy).

 

4. Ενημέρωση Γονέων/Κηδεμόνων (Informing Parents/Guardians)

Κάντε κλικ πιο κάτω, για να εκτυπώσετε σε PDF τις ενημερωτικές επιστολές για τους Γονείς/Κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών που λαμβάνουν μέρος στην έρευνα. 

Ελληνικά: Ενημέρωση Γονέων/Κηδεμόνων

English: Informing Parents/Guardians

 

5. Υποβολή Εντύπου Επιλέξιμων Τμημάτων (Class Listing Form Submission)

Το έντυπο θα σας αποσταλεί με email. 

Κάντε κλικ εδώ για να υποβάλετε το έντυπο (Προθεσμία: 11.2.2022)

 

6. Υποβολή Εντύπου Σύνδεσης Μαθητή/Εκπαιδευτικού (Student/Teacher Linkage Form Submission)

Το έντυπο θα σας αποσταλεί με email. 

Κάντε κλικ εδώ για να υποβάλετε το έντυπο (Προθεσμία: 22.2.2022)

 

7.  Έντυπο Επιλεγμένων Μαθητών/Μαθητριών ανά τμήμα (Student List Submission)

Το Έντυπο θα χρησιμοποιηθεί από τους Υπεύθυνους Χορήγησης τη μέρα διεξαγωγής της έρευνας, για τη χορήγηση των Δοκιμίων Αξιολόγησης και των Ερωτηματολογίων στους μαθητές και στις μαθήτριες. Θα σταλεί και σε σας, μέσω email. Θα πρέπει να ελέγξετε αν έχει συμπληρωθεί σωστά. 

 

8. Έντυπο Επιλεγμένων Εκπαιδευτικών (Teacher Tracking Form Submission)

Το Έντυπο θα χρησιμοποιηθεί από εσάς για τη χορήγηση των Καλυπτικών Επιστολών (Cover Letters) που θα περιλαμβάνουν τα στοιχεία για την ηλεκτρονική χορήγηση των ερωτηματολογίων. Τόσο το Έντυπο όσο και τις Καλυπτικές Επιστολές θα τις παραλάβετε μέσω Courier. Επιπρόσθετα, θα παραλάβετε και ενημερωτικό υλικό για την έρευνα (τρίπτυχα για τους μαθητές/μαθήτριες που λαμβάνουν μέρος και αφίσες για το σχολείο). 

 

9. Έλεγχος Ηλεκτρονικών Συσκευών και αποστολή αναφοράς στο ΚΕΕΑ (Digital Devices check and report submission to National Center)

Σε συνεννόηση με τον Υπεύθυνο Πληροφορικής του Σχολείου σας πραγματοποιήστε έλεγχο των Ηλεκτρονικών Συσκευών και ενημερώστε το ΚΕΕΑ. Κάντε κλικ εδώ, για να οδηγηθείτε στον Ιστοχώρο που αφορά στον Υπεύθυνο Πληροφορικής, τον Έλεγχο των Ηλεκτρονικών Συσκευών και την αναφορά των αποτελεσμάτων στο ΚΕΕΑ. 

Στοιχεία Υπεύθυνου Εκπαιδευτικού Πληροφορικής μέχρι 10.2.2022

 

10. Ενημέρωση Σχολικών Συντονιστών (School Coordinator Meeting)

>> Τρίτη, 8.2.2022, 12:00-13:30

>> Η ενημέρωση θα γίνει διαδικτυακά, μέσω TIMSS, και θα ενημερωθείτε για τον σύνδεσμο με email.

>> Η παρουσίαση σε PDF

 

11. Οδηγός Σχολικού Συντονιστή (School Coordinator Manual)

Προβάλετε τον Οδηγό Σχολικού Συντονιστή σε μορφή PDF και κατεβάστε τον. 

Ελληνική εκδοχή: Οδηγός Σχολικών Συντονιστών/Συντονιστριών

English version: School Coordinator Manual